Novinky
Téměř 1000 učitelů během 3 hybridních přednášek o mediální výchově, děkujeme!

Přednáškami o mediální výchově, které děláme pro učitele (a studenty učitelství) v hybridní formě zdarma v rámci hubu CEDMO, prošlo již téměř 1000 učitelů. Děkujeme za úžasné hodnocení, dobré postřehy a hlavně pořádnou porci pozitivní energie. Podrobnosti najdete zde.
Knížka Bezpečné chování na internetu pro kluky a pro holky je tu! Pomůže učitelům integrovat témata spojená s online bezpečností do běžné výuky

Úplně jsem vás zapomněl informovat o tom, že jsme konečně vydali naši knížku narvanou aktivitami pro učitele Bezpečné chování na internetu pro kluky a pro holky. Větší článek o knížce včetně odkazu na stažení PDF verze je tady.
Konferece Digitální wellbeing dětí a ERIS22

Velmi rád jsem přijal pozvání na konference Digitální wellbeing dětí a ERIS22, kde jsem představil, jaké typy případů řešíme v rámci projektu E-Bezpečí. Myslím, že by se tyto informace mohly hodit i vám, co říkáte? Stačí kliknout.
Záznam hybridní přednášky pro učitele o pravdě a lži na internetu je volně k přehrátí

Záznam naší přednášky Pravda a lež v online světě, kterou realizujeme s kolegy Dominikem Voráčem a Renkem Szotkowským je nyní volně k přehrátí. Využijte toho, mohlo by se hodit všem učitelům. Stačí kliknout.
Terepie sdílením s Ester a Honzou

S Ester Geislerovou a Honzou Vojtkem jsem se seznámil už před nějakým časem a rozhodl jsem se, že jejich program Terapie sdílením prostě musím dostat mezi naše studenty. A povedlo se, aula byla narvaná k prasknutí. Díky, děcka!
Další články...
Nejčtenější na blogu
- Proč mají větné rozbory ve školách smysl a jak dokáží děti přivést k cizím jazykům, ale třeba také programování
- Máte za sebou mnoho let praxe v základním školství a chcete učit na pedagogické fakultě jako didaktik? Tak se připravte na minimální podprůměrný plat.
- Vysokoškolský pedagog by měl být ve vztahu ke studentům profesionál. Ale co když není?
- Problém českého školství je především v hlavách učitelů, jsou příliš spoutáni vlastní představou o tom, jak moc náročné učivo musí být. Škodí tak jak sobě, tak i motivaci dětí.
- Proměny českého školství v době koronavirové: Poučíme se, nebo ne?